Verzendbeleid

Verzendbeleid

De medicijnen die wij aanbieden, worden vervaardigd en verzonden vanuit India. Het is een lange weg dus de bezorging kost tijd. Meestal worden de zendingen binnen 10-17 dagen geleverd, maar in sommige gevallen kan er een vertraging van 5 dagen zijn.

In geval van niet-levering na de vervaldatum, gelieve ons te contacteren om ons over de zaak te informeren. We zullen ons best doen om u een oplossing aan te bieden die u volledig tegemoet komt.

Bestelling Annuleringsbeleid

Houd er rekening mee dat we ALLEEN bestellingen annuleren binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Als u de bestelling wilt annuleren, moet u telefonisch contact opnemen of online chatten met ons ondersteuningsteam en hen op de hoogte stellen van uw beslissing. Als u na 24 uur contact met ons opneemt, wordt de annulering van de bestelling niet verwerkt.

Zorg ervoor dat u een geldig verzendadres in het bestelformulier invoert. We raden u aan om de notities dubbel te controleren voordat u de bestelling indient. Elke fout kan leiden tot het niet leveren van bestelde producten. Als het u is opgevallen dat de adresnotities onjuist zijn opgegeven, neemt u zo snel mogelijk contact met ons op om de kwestie te melden.

Restitutiebeleid

De medicijnen die wij aanbieden zijn generiek equivalent aan hun merknaam-tegenhangers. We garanderen dat ze chemisch hetzelfde zijn en hetzelfde medische effect hebben.

In het geval u niet tevreden bent met het effect van onze medicijnen, neem dan contact met ons op om het probleem te melden. We bezorgen u met het retouradres en zodra het product door onze restitutie afdeling is ontvangen, starten we de teruggaveprocedure.

Voordat u contact met ons opneemt, moet u ervoor zorgen dat u de juiste dosering van de producten neemt en de gebruiksaanwijzing volgt. Let op dat de effecten kunnen worden vertraagd door vet voedsel en alcohol die u voorafgaand inneemt.

In geval van niet-levering van het product door de deadline (de levering duurt 10-17 dagen, er kan een extra vertraging zijn van 5 dagen voor de douanecontrole) kunt u contact opnemen met ons ondersteuningsteam om in aanmerking te komen voor een terugbetaling. Uw betaling wordt volledig terugbetaald op uw creditcard. De terugbetalingsprocedure duurt meestal 5-7 werkdagen. Na deze periode wordt de terugbetaling weergegeven op uw creditcardafschrift.

Vanwege de specifieke aard van de producten die wij aanbieden, accepteren wij geen retourneringen. Niemand kan garanderen dat aan de opslagvoorwaarden wordt voldaan tijdens het transport van de bestelling, dus we kunnen ze niet accepteren, zelfs als het pakket nog niet is geopend.

Privacy beleid

We begrijpen dat de privacy van alle informatie die u verstrekt van het grootste belang is. Daarom doen we er alles aan om het zorgvuldig en verstandig te gebruiken. Deze informatie wordt nooit gedeeld met andere bedrijven of externe dienstverleners.

Alle transacties op onze betaalpagina zijn 100% veilig. Wij beschermen de veiligheid van uw gegevens met behulp van 256 bit Secure Sockets Layer (SSL) -software, die alle informatie die u invoert codeert. Bovendien zijn onze factureringsservers gecertificeerd door onafhankelijke en gerenommeerde bureaus die ervoor zorgen dat we uw gegevens veilig en priv├ę houden.

Alleen de laatste 4 cijfers van uw creditcard worden weergegeven in onze database. Zelfs onze klantenondersteuning hebben geen toegang tot de creditcardgegevens.

Disclaimer

  1. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor, en wijst nadrukkelijk alle aansprakelijkheid af voor een vertraging in de levering die niet langer is dan 10 dagen na de gespecificeerde geschatte leverdatum. 10 (tien) dagen na de aangegeven geschatte leverdatum, of de volgende werkdag, in het geval van een lokale feestdag, wordt beschouwd als een deadline.
  2. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor mislukte aflevering in het geval dat de klant een onvolledig adres, een verkeerd adres of een adres opgeeft dat op een andere manier niet tot een succesvolle aflevering leidt.
    Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor mislukte levering in het geval dat de Klant het pakket niet zou claimen, het zou weigeren of een succesvolle levering op een andere manier zou voorkomen. Alle opnames in dergelijke gevallen worden alleen gedaan via International
  3. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor, en wijst nadrukkelijk alle aansprakelijkheid af voor een levering van generieke producten die niet aan de verwachtingen van de klant voldoen, op basis van criteria zoals: – kleur, vorm en grootte van de pil, aanwezigheid van opgedrukte merktekens of merknamen op een pil, voorzien van een marketingnaam, of gemaakt door een andere fabrikant dan de klant verwacht had te krijgen.
    Voor generieke producten is alle productinformatie op de website, zoals, maar niet beperkt tot, miniaturen, productafbeeldingen, fabrikantnamen en marketingnamen, alleen ter informatie bedoeld.
  4. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor, en wijst uitdrukkelijk alle aansprakelijkheid af voor een gebrek aan effici├źntie van het ontvangen product in het geval het product is gekocht voor off-label gebruik.
  5. Door een bestelling bij ons bedrijf te plaatsen, bevestigt u dat u deze disclaimer heeft gelezen, begrepen en ermee akkoord gaat. Elke actie die wordt ondernomen om uw betaling terug te vorderen om een van de hierboven genoemde redenen, wordt beschouwd als een frauduleuze actie en kan leiden tot juridische stappen en een verbod op ons systeem.